Vedoucí administrativy

Tuto pozici nabízíme na pobočce

Hrochův Týnec

Společnost NIKA hledá vedoucího oddělení administrativy, které je odpovědné za kompletní zpracování dopravních stazek a jejich následnou fakturaci zákazníkům. V první fázi budete důležitým členem projektu zavádění holdingového informačního systému do společnosti. Po ukončení implementace převezmete plnou odpovědnost za řízení oddělení administrativy.

Co získáte prací u nás?
*
práci v jedné z největších a nejúspěšnějších dopravních společností v ČR
* stabilní a perspektivní zaměstnání na hlavní pracovní poměr
* možnost významně ovlivnit finální podobu oddělení, které budete mít na starosti
* motivující mzdové ohodnocení
* důkladné zaškolení a podporu ze strany managementu
* atraktivní zaměstnanecké benefity (cafeterní systém benefitů, zdravotní volno, zvýhodněné telefonování, penzijní připojištění, zaměstnanecké akce,…)

Co bude Vaší náplní práce?
* aktivní účast v projektu implementace nového informačního systému v oddělení administrativy
– spoluúčast na analýze stávajících procesů
– nastavení nových procesů/přizpůsobení současných v souvislosti s implementací nového informačního systému
* postupná centralizace stávajících administrativních procesů v jedno oddělení
* odpovědnost za oddělení administrativy (cca 8-10 lidí)
* odpovědnost za včasné a správné zpracování měsíčních uzávěrek
* zpracování stazek a fakturace zákazníkům

Co očekáváme?
* zkušenost s vedením týmu podřízených výhodou
* zkušenost na obdobné pozici výhodou
* zkušenost s vedením projektů výhodou
* velmi dobré organizační schopnosti
* pokročilou znalost práce na PC
* řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
* zodpovědnost, samostatnost, proaktivita

Vaše jméno a příjmení *

Váš telefon *

Váš e-mail *

Vaše zpráva

Mám zájem o tuto pozici

Připojit životopis

Souhlasím se zpracováváním osobních údajů společností NIKA Logistics, a.s. v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.

Adresa pobočky

Hrochův Týnec

Nádražní 220, Hrochův Týnec, 538 62